Lördag.

Åkte iväg till IKEA idag och skulle hämta hem soffan till lägenheten. Men, den fans inte hemma utan jag får testa på måndag igen. Och nu har jag hotat med att dra in inflyttningsfesten fram tills soffan kommer. Jag har ju ingenstans att sätta the partypeople. Blev dokc lite annat grejs på IKEA, bland annat äggkoppar och burkar. Sen begav jag, bror och pappa till Citygross så jag kunde köpa mjölk. Vid sjusnåret åkte jag och jobbade, sen hem och käkade.

Börjar få lite ordning på lägenheten nu. Saknas fortfarande lite grejer (Och då menar jag inte bara soffan), men det börjar i alla fall ordna upp sig :)

Nu ska jag ta lördagkväll, imorgon blir det jobb i borgholm till sena kvällen.
Skönt att vi har mycket hemstudier nu, så man kan vara hemma och pula mycket :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0