Pådrag i Metropolen

Vaknade alldeles för sent idag, som alla andra dagar. Cyklade ner till stationen i panik för att missa tåget. Men, var nästa tjugo minuter tidig, så jag tog det lite lugnt och snabbe åt mig en plats innan hela tågvagnen ockuperades med tre skolklasser. Artiga och trevliga barn dock. Tåget tog mig till Nybro och raring där det bjöds på frukost och sedan tentaplugg. Tror väl iofs att vi pluggade effektivt i typ en timme av fyra :). För det händer ju spännande saker i metropolen! Polispådrag i huset där raring bor, vilket resulterade i att vi stod som fån och glodde i dörrkiken :) Tänk att det kan hända så mycket! Åkte sedan tillbaka till Kalmar och slog upp datorn på balkongen där jag låg och hade det allmänt kalas i solen. M kom förbi en sväng efter fyra, vi pratade lite om hennes tenta och satt och glassade i solen. Sedan bar det av till CityGross där jag inte skulle ha något. Hmm, det blev en skvallertidning och en ost :) Till jobbet sen och efter det en promenad till lägenheten. Lillasyster ringde när jag kommit till lägenheten och sen blurrade vi i nästa två timmar. Nu sitter jag här på balkongen, med tända ljus och Butchan och mår som jag förtjänar! :D

Imorgon blir det tentaplugg och sedan Ölandet. I love!

Nu ska jag sitta på balkongen till rumpan somnar och sen ska jag gå in.
Ha en trevlig kväll allesammans.

Längtar till sommaren nu! SOM FAAAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0