Till anonym



Hejsvejs Anonym!

Jag får absolut ta och svara på ditt meddelande, sen vore det kul om du berättade vem du är :)
Jajjemen, nu har jag flyttat och håller på för fullt att fixa och dona, flyttar grejer fram och tillbaka och härjar som bara jag kan. (Och eftersom du tycker att det ska bli spännande och se hur det ser ut, så antar jag att vi känner varandra. Jag tror också att du är tjej :) )

Visst är det lite tråkigt att bo här alldeles själv, men det är faktiskt skönt också. Jag får ju göra som jag vill! :) Så, även om det är jobbigt just nu att inte ha familjen nära, så är det faktiskt så att man vänjer dig. Men just nu sitter jag mest och tittar på TV, överkonsumerar Facebook, diskar och funderar på vilka knasiga människor som man kan samla ihop i Uppsala och sätta i ett och samma TV-program. För helt ärligt. Det enda som är kul ikväll är Helge Skoog. Helge Skoog är i och för sig alltid rolig.

Så, jag hoppas att det svarade på ditt inlägg, och jag ser med glädje fram till att få veta vem du är! :)

Puss och kram


____________________________________________________________________________

Dagen har varit kort och roligare än på länge. J fick ett glädjefnatt idag, vilket gjorde mig så glad i själ och hjärta att jag tror jag log ikapp med solen. Och på tal om solen, det har faktiskt tittat fram idag och sagt hej. Underbart!

Spenderade eftermiddagen i Borgholm på möte tillsammans med lillasyster. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Jaha, passar nog bäst. Aja, blähabläha.

Nu blir det lite disk, tvätt och sedan tror jag att det får bli en liten promenix, medan jag väntar på arbetet från Svesse! Vi är coola! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0