Trött

Idag har jag en sådan där dag. En sådan där dag när det mesta blir jobbigt och jag irriterar mig på det mesta och de flesta. Morgonen började bra, men sen blev det bara värre :P

Jag blir trött på att du inte förstår när det är dags att sluta. Jag är trött på folk som skakar på huvudet. Jag blir trött på att saker som ska vara självklara inte händer. Jag är trött på att proffs inte kan göra sitt jobb proffigt. Och just nu är jag trött för att jag varit uppe länge.

Äh, det är nog bara en gnällig dag, man behöver väl ha dem också.

Imorgon blir det jobb till sena kvällen, sedan hem. Nu ska jag sova och hoppas på att jag inte är lika trött imorgon. :)


Tackförmig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0