Födelsedag!

Hurra för mig eftersom jag fyller år idag! :D

Håller för fullt på att städa och fixa efterrätt inför gästabudet ikväll samtidigt som jag packar inför praktiken. Nu har det visat sig att jag inte behöver komma förrens vid 10.30 på måndag istället för 06.45, så jag åker nog hem på söndagkvällen från Götet och åker till Växjö på måndagmorgonen istället. Så slipper jag dra med mig alla väskor till Göteborg först :)

Ska nu dra igång en Spotifylista och sedan köra ett varv inne i badrummet. En kompis sa till mig att det var lyx att fylla på en fredag... jaaaa, det är det! Hurra!! :D


Ja må jag leva, ja må jag leva! :)


22.24
Herregud vilken fantastisk dag det varit!
86 inlägg på Facebook, 2 telefonsamtal och 13 grattissms plus att hela familjen min varit här och ätit gott och firat mig med fina presenter och blommor! (än så länge får tilläggas :))
Så jävla härligt med så många fantastiska människor i mitt liv!
Jag kunde inte vara nöjdare! :D

TAACK till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0