Hemma/Ensam mamma söker/examinationsplugg

Har varit hemma i helgen. Skönt att få komma hem och julstöka lite. Alla julsaker är uppe, adventsljusstakarna står i fönstret och i adventsljusstaken brinner det första ljuset. Vill knappt åka tillbaka till Växjö nu, eftersom det är så mysigt här hemma nu. Huva, nu vill jag vara hemma!

Sitter och tittar på Ensam mamma söker, val ikväll! Herregud! Hoppas att de väljer "rätt" nu då :P
Har inte sett alla avsnitt, men sett det då och då, så jag hänger ju med lite i alla fall :) Än så länge har en av mammorna valt rätt, i mina ögon i alla fall :P Eller vad gör hon nu? Hmm,  det här är väääldigt spännande! Nu valde hon ju ingen alls... hallo?! Men va fan händer ikväll nu då? Än så länge har ju ingen mamma valt ingen? Herre.

Ska försöka att plugga lite ikväll också. Ge det en timme eller något så, för imorgon blir det ingen sovmorgon inte. Då ska jag med tåget och hoppas att det kommer fram till Växjö i tid, så jag inte kommer försent till jobbet. Men jag har i alla fall varnat på jobbet om att SJ inte kan köra tåg. Men jag hoppas bara att det inte blir skit nu. Måtte tågen gå som det ska! Hoooooppas! :)

Hoppas ni haft en trevlig helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0