Njursjukdomar/Nya hyllor/Överraskning?

Idag har det varit njursjukdomar på schemat. Mycket spännande föreläsning, njurarna är verkligen små söta rackare som gör en jäkla massa bra för kroppen. Skönt var också att vi fick sluta två timmar tidigare än planerat. Veery nice! Så jag åkte hem, städade badrummet och tog det lite lugnt.

Sen åkte jag och mamma iväg och hämtade två Expedithyllor som jag hittat på IKEAs köp och säljsida. Kalasbra att äntligen få in dem i lägenheten! Så nu håller jag på att flytta ut alla skolböcker och sånt ur sovrummet och ut i min nya "studiehörna". Mitt enda problem var att julgranen skulle stå i den hörnan, så nu måste jag hitta en nya hörna till granen. Haha! Vilket I-landsproblem! :)

Funderar på att våldgästa/överraska en arbetskamrat, för hon hade ju bakat! Men jag väntar tills jag får ett ja, annars vet jag inte om jag vågar ramla förbi :P Annars får det bli en stilla hemmakväll med nya bokhyllan och morgondagens föreläsningsmaterial. :)

Ha en trevlig måndag alla! :)

Uppdate: Sticker över till arbetskamraten/grannen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0