Seminarie, tentaplugg, föreläsning

Idag blir det en riktig pluggdag. I morse hade vi seminarie i mikrobiologi. Ingen svårt alls, vi fick ha båda papper och anteckningar med oss, men det var ändå himla lärorikt! Efter seminariet skulle jag hem och plugga lite, men hängde på G hem och så blev det inget pluggat alls. Så jag får fanimig komma igång när jag kommer hem ikväll och åtminstonde börja. För det är inte länge kvar till det är 14 januari nu och det ska skrivas tenta. För det är en hel del som ska pluggas in. Hualigen!

Ska snart iväg till das Storchs och gå på föreläsning om farmakologi. Ska bli spännande. Sen ska jag hem och tentaplugga. För gör jag inte det måste jag bestraffa mig själv med något. Typ som att inte låta mig åka till Göteborg i helgen. Och det ser jag ju fram emot, så det vore ju tråkigt om jag var tvungen att missa det bara för att jag inte kan få tummen ur och göra det som jag måste göra! Haha, tänk om det faktiskt gick att hota sig själv så bra! Men nu får det bli så! Och därmed basta!

Nu ska jag bege mig mot das storchs och gå på föreläsning! Det ska bli kul! Hurra!

Tackförmigleverpastej

Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

haha, hota sig själv, det skulle man kanske ta och börja med! :)

hoppas du kom igång med pluggandet!



sv: vill du kan jag skicka snön till dig! själv vill jag bara ha sommar... ;)

2010-11-11 @ 14:53:24
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0