250 frågor

Äntligen klara! Nu får jag bara hoppas att de sitter tills på onsdag då det är upp till bevis. Men det blir nog bra, hoppas jag i alla fall :) Tänkte bara skriva några rader innan jag ska kasta mig i bingen innan en ny dag på KTC väntar. Imorgonkväll blir det tentapepp i metropolen hos raring, ser jag mycket fram emot.

För sen på onsdag smäller det utav bara helvete! :) haha!


Idag fick jag höra de finaste orden på länge :)


Så därför, och för att jag är klar med alla jäkla frågor, har detta varit en perfect day!

Nu sängen. Tack för mig! :)

Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Guud vad fin din blogg är! Och så superduktig du är i skolan! Väldigt imponerad:) Puss!

2010-10-19 @ 09:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0