En lördag som denna

Vaknade vid 04 idag. Funderade ett tag på att somna om och sova till halv sex då klockan skulle ringa, men insåg sen att jag var pigg och garanterat skulle vara astrött vid halv sex om jag somnade om. Men så kom jag och tänka på en bok där jag läst att man ska gå upp tidigt på morgonen så man riktigt kan ta vara på dagen.
     Så jag gick upp och tog en fantastisk morgon. Frukost i lugn och ro, lite plugg och tvtittande innan jag åkte till jobbet. Haft en lugn dag på jobbet, så det har inte varit allt för tungt än att jag gick upp så tidigt. Nu sitter jag och försöker skriva svar på alla mina instuderingsfrågor till på onsdag. Just nu tappade jag fokus lite, men annars går det bra! Lite synd att sitta inne när det är så fint väder ute, det har ju inte varit kalasväder på länge. Ska ta och gå ut en sväng innan solen går ner, men först blir det lite mer frågor. Annars hinner jag aldrig blir klar i tid! :) Får göra i alla fall fyra områden till, så 102 frågor till eller något. Sen kanske jag kan ta lite ledigt.. haha!

Skönt att jag har fått tillbaka suget på skolan nu, att det flyter på igen. Jag tappade bort det ett tag, men nu så har det kommit tillbaka med buller och bong! På tal om buller, undra om jag skulle ta och baka bullar? haha, njae, jag har inte jäst hemma. Men det kanske inte behövs? Får kolla upp det!


Dagens två sköna låtar!
Duran Duran – Perfect Day
Black Gold – Shine


Bjuder på några bilder från skördefesten också, som jag lovat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0