Fantastiska söndag

Gick inte upp riktigt lika tidigt idag som jag jag gjorde igår, men det gjorde ingenting! Skönt med sovmorgon också! Sitter nu med mina galna frågor till tentan på onsdag, känns som om de aldrig tar slut. I och för sig tar det ju längre tid att bli klar ju mer jag sitter och gör annat (läs blogg.se och facebook). Men jag ska försöka ta mig i kragen och göra klart de nu.. det är ju bara en 170 frågor kvar eller något sånt. :)

Igår blev det Pretty Woman på TV, med tända ljus och mys under filten i soffan. Känns som om det säger allt, och att jag inte behöver förklara det närmare :)

Nej, nu måste jag fortsätta skriva dessa jäkla frågor. Annars blir jag garanterat aldrig klar! Sondsättning - here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0