Fredagendentjugoniondeitiondetvåtusentio

Ska snart iväg till jobbet, de ringde på förmiddagen och undrade om jag kunde ta tre timmar ikväll. Okej, tänkte jag, tre timmar till ska jag nog orkar efter den här veckan. Som om veckan vore slut bara för att det är fredag? Nepp, det är den dårakt inte!

Imorgon blir det Halloweenfest hos fantastiska J ute på "landet", förberedelserna har nu för min del pågått i en månad typ och imorgon smäller det äntligen! Sitter och tittar på kostymen nu och vill bara ta på mig den med en gång, sminka mig sådär som jag tänkt och skrämma någon stackare! :P haha, nej, det vill jag ju inte göra :) Men det ska bli riktigt kul imorgon! Tjoohooo!

På söndag ska jag och familjen iväg på Kalmar FF sista hemmamatch på gamla arenan Fredriksskans. De har ju nämnligen fått för sig att de skulle bygga en ny arena. Så sista matchen innan Guldfågeln Arena blir det nya. Guldfågeln Arena. Ha. Ha. Ha. ;)

Tror jag ska ta och äta något innan det är dags att cykla till jobbet, som jag inte kommer dit som en farligt hungrig varg! :)


Ha en bra fredag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0