Hade jag kommit på en passade rubrik hade den stått här

KTC idag med raring; sondsättning och CVK. Kan jag det som ett rinnande vatten? Nej, inte än, men det märks att allt vårt slit börjar ger resultat nu. Imorgon blir det teoriplugg för hela slanten och sen får vi se vad helgen bjuder på. Om jag kan ta mig i kragen blir det plugg. Måndag och tisdag ska spenderas på KTC för det sista finslipet. För på onsdag smäller det utav bara den. Då klarar vi det tredje tentan den här kursen. Japp, det är planen.

Har ändå varit ganska effektiv idag. Ska snart ner och hämta det sista i tvättstugan och har städat hela lägenheten. Det var ett tag sen så mycket på samma dag :) När tvätten är hämtad ska jag göra lite mat också, för nu är jag hungrig, sen blir det massor med plugg. Jag får helt enkelt tänka att allt är över på onsdag eftermiddag och då kan jag slappa hur mycket jag vill! Jag kan om jag vill! :P

En liten rolig grej!
http://www.youtube.com/watch?v=XgvR3y5JCXg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0