Hallåweiinfäst ikväll!

ÄNTLIGEN! Som jag har längtat... länge! Ikväll är det dags! Har redan klätt mig och gjort halva sminkningen! Men nu känner jag mig lite låst, kan inte göra så mycket mer nu. Vill inte sminka mig för tidigt ifall sminket bestämmer sig för att ramla av under kvällen, kan inte göra pajen än eftersom det vore trevligt om det åtminstonde är ljummen när jag kommer till festen. Kan inte åka och ta ut pengar eftersom jag har blodiga kläder och ser som om jag blivit påkörd. Så. Vad fasen ska jag hitta på nu då? :) Väntar på G, men hon kommer inte förrens om 1,5 timme. Maaa! Varför kan aldrig klockan gå fort när man väntar på något?! Va? :)

Jag får väl ta och diska lite, dammsuga lägenheten och göra en macka medan jag väntar på att klockan ska gå.
Ja, det får jag göra. Japp.

Imorgon kommer det bilder. :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, det vore en syn det... en blodig människa vid en bankomat. herregud, jag hade blivit livrädd! :-D

hoppas du har en rolig kväll!

sv: haha, håller med.. listor är bäst!

2010-10-30 @ 23:48:24
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0