Måndagendenelfteoktobertvåtusentio

Munta idag. Kan ha gått hur som helst. Kändes bra när jag kom, lite mindre bra när jag gick. Det var lite som om allt försvann när jag klev in i salen. Men vi får väl se. Det kan ha gått vägen ändå. Så, den som väntar på något gott.. eller något sånt.

Imorgon blir det äntligen dags för patologbesök! Har väntat på att få gå sen i september, men det har hela tiden blivit inställd. Det kan ju ses som både en fördel och en nackdel - fördel att ingen dött, men tråkigt för oss som vill gå på en obduktion i utbildningssyfte. Men så imorgon har vi haft tur i oturen och ska få besöka patologen. Efter det blir det KTC för hela slanten, har examination nästa vecka i det praktiska vi lärt oss under dessa veckor. Måtte jag få venprov, det kan jag ju ta mig tusan!

Nu står det i valet och kvalet om jag ska se Lite Sällskap eller om jag ska ta en tidig kväll och gå och lägga mig. Jag är ju trots allt galet trött nu! Och så ska jag ju upp till patologen tidigt imorgon. Det blir nog fasen sängen, tillsammans med en god bok.



Ibland får jag till det.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0