Nya tag!

Har nu skrivit ihop en glad liten presentation om mig själv inför praktiken. "Hej, jag heter Hanna... bla bla.. har jobbat sen 2007... bla bla... kommer bli jättekul hos er... bla bla". Blir nog bra, lite lagom klatchigt sådär :)

Har också tagit tag i disken så nu är den klar. Funderar på om jag ska dammsuga och försöka överrösta vilken av mina grannar som nu fått för sig att borra i väggen så man tror att hela huset håller på att rasa. Jag tycker nästan att man ska införa en regel om att det ska vara tyst efter mörkets inbrott, dock senast kl 22.00, precis som det är med flaggning :P haha, nej det gör jag väl inte, men det var ett fasligt liv på grannen!

Annars har det varit en bra dag, föreläsning om mikrobiologi på förmiddagen och mikrobiologilab på eftermiddagen. Anar du hur mycket mikroorganismer det finns på kroppen?! För om du inte vet - DET ÄR EN JÄKLA MASSA!! :D Hua :P

Nu ska jag ta en lugn kväll och vänta på att Grey´s ska börja. Bara två timmar kvar.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0