Praktikbestyr/hemmafru/höstpromenad

Har skrivit ut papper, ringt samtal och mailat till oändligheten för att få iordning allt innan praktiken börjar. Det verkar i alla fall som om Raring och jag (tack och lov) hamnat på en bra avdelning. De jag pratat med på avdelningen idag var så himla trevliga! Hurra för bra praktikplatser och trevlig personal!

Ska försöka ta och städa och diska lite snart, det är verkligen en cirkel det där. Man hinner ju inte mer än diska klart förrens det är dags igen. Ibland känns det som om jag inte ens använt all disk, men ändå har den blivit smutsig :) haha! Och jag kan inte förstå hur jag ensam kan ha så mycket disk och ofta jag måste städa. För så mycket kan jag ju inte stöka ner på en vecka! :)

Ska nog gå ut en sväng nu, det är ju så fantastiskt väder ute.
FAAKTIISKT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0