Skördefest del 2, buggkväll med Black Jack

Sitter hemma hos min mamma på Öland och myser. Har precis varit iväg och ätit kroppkakor och nu sitter vi och pratar lite strunt över en kopp kaffe. Igår kväll var G och jag ute på galej; först en snabbvisit hemma på östrrra siin, sen vidare till mellersta ölan´ å sen öve till västra siin! Bilder på vårt galej kommer imorgon när jag kommit tillbaka till stan.

Åker tillbaka till stan ikväll, men ska iväg på buggafton på Sandra med några kursare! Jag har inte varit på Sandra sen det var 16/18disco där för tusen år sen (eller ja, fem år sen när jag gick i 7-9). Så för mig är Sandra ett riktigt fjortisställe, men jag hoppas att jag kan ändra uppfattning ikväll och att det blir en riktigt trevlig buggkväll! I lööv to bugg! :) I och för sig kan jag knappt bugga, bara med pappa som är riktigt duktig, men det blir bara så roligt som man gör det till!


Kommentarer
Postat av: Matilda

vad mysigt det lät med kroppkakor och mamma & pappamys! härligt!



ja det tycker jag du ska göra, baka brödet alltså! :) det håller som ett vanligt bröd man bakar, i några dagar alltså. inte som scones som måste ätas direkt alltså!

och så går det bra att frysa in!

(do it!!) ;)

2010-10-02 @ 17:37:12
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0