Söndag

Snart ska jag iväg till mammas äldreboende (hon bor inte där, hon jobbar som chef/ssk där) och sjunga för di gamle. Blir fyra glada bitar till kaffet och sen tack och hej. Lite lagom sådär. Det ska bli kul faktiskt. Sist jag och min syster skulle sjunga blev det inte av, så nu ska jag vara extra förberedd. Ska alldeles strax skriva ut texterna, så vi har de klara för oss och sen blir det lite frukost innan systern kommer hit och repar/genrepar.

Nu har vi fått våra praktikplatser! Jag ska spendera 5 (+5 efter nyår) veckor i Växjö på Medicinavdelningen! Tjoho! Och tillsammans med raring! Nästan det bästa av allt! :)

Helgen innan praktiken blir det Götet för hela slanten. Skönt att komma iväg från Kalmar innan praktiken börjar, trevligt att få åka till Göteborg :)

Nu ska jag nog ta och börja göra mig iordning!


Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

vad mysigt med lite sång för de gamla! gulligt av er att göra sådant! tror det uppskattas otroligt mycket!



ja gårdsauktionen var fantastisk!

2010-10-24 @ 11:18:52
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

Det låter bra, att de inte grät! Eller de kanske hade kunnat gråta av glädje.. men inte annars :)



Haha, ja den där kommentaren var nog en av de första han lämnat på min blogg faktiskt... hör alltså inte till vanligheterna, blev lite chockad nästan när jag såg namnet där! Hehe!

Och jo.. han är väl inget jättefan av den där marknaden, men det är jag! ;)

2010-10-24 @ 22:00:07
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

Hehe, ja jag kände mig allt lite lurig där i några veckor.. ganska många veckor dessutom. Typ 20.. hehe! :)

2010-10-25 @ 18:43:01
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0