Caseexamination, städning och förväntan

Examination imorgon. Har suttit halva dagen på biblioteket, men orkade inte mer sen. Känns som om jag kan det ganska bra nu.. eller ja. Jag kan väl det så bra som jag behöver. Hoppas jag :) Men, det får gå som det går. Ska titta igenom studiehandledningen igen, och kolla så jag inte missat något. Det vore ju inte helt okej.. :)

Har tagit tag i städningen idag också, äntligen. Mellan varven ser det verkligen ut som ett bombnedslag här hos mig. Men nu är det dammsuget (heter det så?) och fint! Det är egentligen bara köksbordet som fortfarande ser ut som en krighärd, men jag vet inte riktigt var jag ska lägga det istället.

Förväntan är så där lagom stor inför helgen. Lite spänd, men samtidigt känns det lika naturligt som att gå upp efter en natts sömn. Hoppas nu bara att det blir som jag tänkt mig. Fast. Det blir ju aldrig som man tänkt sig :P

Nu ska jag fortsätta titta på idol, sedan blir det sängen. Imorgon ska det shoppas skor med lillasyster innan examinationen.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas examinationen går bra, men det gör den säkert!

2010-09-15 @ 11:09:19
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0