Caseexamination, Tentaslask!

Klev in något nervös vid 13.00 i examinationssalen. Kom ut 45 minuter senare och kände mig ganska lättad! Det gick nog fasiken vägen! Imorgon får jag vet säkert, men det känns bra! Räckte upp handen på nästan alla frågor och fick min beskärda del av frågorna. Svarade totalt galet på en fråga, men kom på mig själv med det.. "Nu är jag ute och cyklar va? Haha, ja, okej.." Haha! Men, jag tror inte att det spelade någon större roll. Men visst, det är lite spänt inför imorgon.. måtte jag klarat det. Ja, men det har jag!

Hur som helst, idag firar vi examinationen med tentaslask. FFFF (föräldrafri förfest) hos G, sedan till O´Learys för kareoke och sedan VOLYM på Harry´s. Kommer bli en kalaskväll!

Nu ska jag åka och hämta cykeln, den har varit på uppustning hos farbror cykelmekaniker!


Kommentarer
Postat av: Matilda

härligt! och vilken kul kväll, den har du gjort dig förtjänt av! duktig du är!



tack fina du!

2010-09-15 @ 17:05:01
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0