Dagen efter..

Jisses vilken kväll det blev igår. Tentaslask utav Guds nåde! Efter förfest hos G bar det av till Harry´s där vi sjöng kareoke och dansade, vissa längre än andra :) Jag gav faktiskt upp redan vid 12snåret eftersom jag hade så fantastisk ont i mina fötter (inflammation/infektion i ena stortån + högklackat = AJ!). Men vi hade skitkul! Idag mår vi alla som vi förtjänar, och jag tror att jag är den som klarade sig bäst ur slasken (Jag mådde alltså bäst när jag vaknade! :)). Och visst hade vi anledning att fira.
Vi blev alla godkända på den muntliga examinationen!

Eftermiddagen bjöd på introduktion i neurologi (något jobbigt så här dagen efter, haha). Intressant absolut, men jag måste säga att det var lite svårt att hänga med!

Inatt blir det en lugn och tidig natt, imorgon bitti följer fortsättningen i neurologi och på kvällen blir det bio - Residence Evil med tjejerna!

Nu ska jag äta något innan jag ska skriva rent dagens föreläsningsanteckningar.

Ha en bra torsdag alla mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Matilda

men BRA jobbat!! och vilken härlig kväll (minus det onda i fötterna då)!

2010-09-16 @ 18:33:42
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0