Halloweenkostym, personkryss, nya kärleken!

Ortopedi stod på schemat idag. Bra föreläsning som höll på hela dagen, men det kändes som ett litet kick! Lunch med mina härliga tjejer, sedan ner på stan för att handla nya block och en ny häftapparat. Min gamla har nämnligen valt att bege sig till häftapparathimlen. Efter att jag handlat det jag egentligen åkte ner till stan för att fixa, tänkte jag att jag skulle gå och kolla om jag kune hitta lite grejer till den stundande halloweenfesten vi ska ha. Och visst gjorde jag det! Nu är nästan allt som jag tänkt att spöka ut med mig med. Har tom bokat upp lillasyster i slutet av oktober för att få lite hjälp! :)


Vet inte om jag sagt det, men jag ställde upp i kommunvalet hemma på ön i årets val. Jag var ganska säker på att jag inte skulle komma med i kommunfullmäktige, så det jag tyckte skulle vara mest spännande skulle vara att se hur många personvalsröster jag skulle få. Och eftersom det varit "valkaos" i år har det tagit en halv evighet innan personrösterna blev räknade hemma i gamla kommunen (jag har ju flyttat till en annan kommun nu, men ställde upp i min gamla kommun). Men, ikväll när jag kollade igen hade det äntligen blivit klart! Och jag hade fått fem personvalsröster! Fem små kryss bara till mig! Fem fantastiska människor som röstat på mig! Så till er fem; TACK TACK TAAAACK!




Sen är det dags att presentera min nya kärlek.
Och har du inte provat den, gör det!
Jag har hört att den smakar som Oreos.
Jag har inte ätit Oreos, men jag kan säga att chokladen är makalöst god!


Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; tusen tack! bevaka gärna :)

2010-10-01 @ 17:21:54
URL: http://starofusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0