Idag är det torsdag.. eller onsdag? Eller?

Har fullständigt tappat bort dagarna. Vet knappt om det är dag eller natt, ännu mindre vilken dag det är. Men nu har jag kollat efter och sett att det är onsdag. Imorgon är det ledig dag från skolan. Dagen bjuder på jobb på eftermiddagen och en eventuell ny bekantskap på förmiddagen. Än vet jag inte om det blir så, så det återstår att se imorgon. Annars blir det att plugga på PVK, syrgas, sugning, skriva föreläsningsanteckningar och lite annat smått och gott jag kan hitta på. Jag behöver inte vara sysslolös i alla fall! :)

Nu ska jag nog ta en tidig kväll, springa igenom duschen och gå och lägga mig.

Tackochadjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0