Mors födelsedag!

Idag fyllde min mamma år och det valde syskonen och jag att fira med middag och tårta hemma hos mig. Mor fick blommor och Jack Johnsons senaste skiva, vilket hon blev väldigt glad över! :) Så medan jag och syster gjorde mat lyssnade vi på den nya skivan och pratade lite strunt. Efter god mat och kaffetår med tårta satt mor och jag och pratade en stund, pratade lite tavelhängning och sånt. Mamma och lillebror åkte runt halv åtta, syster var kvar till strax efter nio, så vi tittade på IDOL och bedömde det lite efter vår egen förmåga. haha!

Nu tittar jag lite på Lite Sällskap, men jag tror snart att jag kastar in handduken och går och lägger mig.

Dagens låtar;
Rascal Flatts – Bless The Broken Road

Jack Johnson – You And Your Heart

Kommentarer
Postat av: Matilda

mysigt med födelsedagsfirande!

jack johnson, han är bra han!

2010-09-28 @ 12:15:22
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Mamma

Mysigaste kvällen! Tack mitt hjärta!

2010-09-28 @ 20:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0