Torsdag

Examinationen i lungfunktionsundersökningar och cirkulationsjukdomar börjar närma sig. Det känns som om det börjar reda upp sig i huvudet nu och att jag börjar få koll på vad PEF, MVV, FEV, TLC och VC och allt vad det heter är. Snart ger vi nog oss också på hjärtat, men det känns som om jag kan det bättre än lungfunktionsundersökningarna. Bläha! Just nu önskar jag att det var onsdag em nästa vecka, så examinationen var över! :)

KTC idag. PVKsättning. Gick ganska bra redan från början, men det känns lite klurigare än både venprover och injektionerna. Så det blir mycket träning på KTC innan den examinationen stundar. Allt måste ju klaffa! :)

Nu blir det snart Halv åtta hos mig, men innan dess ska jag en tur till soprummet och slänga lite grejer. Så nu blir det att skynda sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0