veckatrettiosex

Den här veckan har jag verkligen hållt igång sju dagar! Tentaplugg och KTCövningar har bytt av varandra måndag-fredag och sen har jag jobbat hela helgen. Tog lite helg idag vid 15.30 när jag åkte hem till mamma för att träffa henne, för nästa vecka är det fullt upp hela veckan;

Måndag: Tentaplugg och pediatrikföreläsning. Bio med G; I rymden finns inga känslor.
Tisdag: Tentaplugg - och om vi har tur - patologbesök!
Onsdag: Examination som ska firas med tentaslask på kvällen.
Torsdag: Föreläsning om något spännande!
Fredag: Föreläsning om något annat spännande. På kvällen bio igen, denna gång med J och G; Premiären av Residence Evil i 3D.
Lördag: 11.57 bär det av mot Göteborg! :)
Söndag: Hem från Götet och sen börjar vi om igen.. :)

Funderar på om jag ska se klart Mamma Mia och sen krypa till korgs. Ja, det får nog bli så. Det är ju en dag imorgon också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0