Q

Nu när jag satt här och funderade på vilken rubrik jag skulle ha på mitt inlägg så jag att jag aldrig använt bokstaven Q som begynnelsebokstav. Så det fick bli Q idag. Q är roligt. Lite som Tuffs. Roligt ord det där.

Idag blir det plugg för hela slanten. Har "ledig" dag, eller självstudier som jag brukar kalla det eftersom det låter bättre. Ska skriva ihop alla föreläsningar idag tänkte jag, kolla på projektplanen och lite så. Blir det någon tid över kanske jag tar en bugg med dammsugaren också. Har ju några steg jag måste öva på. :)

Annars rullar det nog på så bra det bara kan. Jag är tokkär och solen skiner :)

En pepplåt till alla er därute. Speciellt kanske till Rebecka och Emma-Liz ;)
Lennart Palm – När Sommaren Kommer
Lyssna, njut och gör som han säger :D


Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

åh, läste några inlägg ner, grattis till pojkvännen! eller säger man grattis?! haha, nåja, grattis till KÄRLEKEN! härligt!! finns inget bättre än att vara tokkär! :)

kram fina du!

2011-04-14 @ 10:30:57
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Rebecka

Är sången tillägnad mig?? För i sådana fall blir jag mycket mycket glad :)

2011-04-14 @ 20:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0