Praktik

Idag började praktiken, den första av de sista. Första dagen har varit kanon, har direkt fått uppgifter att göra och min handledare verkar vara super! Men vad man inser hur lite man kan. Att man behöver ta fram alla gamla anteckningar igen och läsa på igen. Men första dagen har varit bra, och jag går dit imorgon igen. Med glada steg.

Saknar honom. Även om jag träffade honom igår så känns det konstigt att vi inte sov ihop inatt. Det är inte så många nätter vi varit ifrån varandra sen den där underbara dagen för fem månader sen. Åh, han är allt mitt lyckopiller! :)

Nu ska jag ta och lägga mig en stund på soffan, sen ska jag plugga lite läkemedelsberäkning och sen laga mat till min. Sen ska det köras stenhårt på gymmet innan kudden och en ny dag väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0