Fjärde advent

Sista söndagen innan advent. På lördag är det julafton. Året som gått har gått så fort. Det känns som om det bara är några månader sen som vi firade julafton här hemma hos mig. Med julmat och julgran, paketer och familjen. Nu är det dags igen. Men toka mig inte fel. Jag älskar julen. Och iår har jag en större underbar familj! På tisdag ska vi ska åka till de smålänska skogarna och fira med hans familj. Ska bli supermysigt.

Ska försöka ta upp det här med bloggandet igen, jag erkänner att jag varit lite (läs mycket) dålig på att uppdatera här. Men jag lovar att skärpa mig! :)

Nu ska jag ta och diska upp det sista efter baket, sen ska saffransbullarna ner i påsar. Undrar vad man ska äta idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0