Den som väntar på tillfälle förlorar tid..

Ibland händer det ofattbara. Det som man inte önskar någon. Speciellt inte någon man är bekant med. Jag ser det ibland i min yrkesroll, jag hanterar det på ett sätt som gör att det blir hanterbart. Jag stänger av, jobbar från fakta.

Men dag gick det inte. Idag berörde ert vidriga öde mig mer än det någonsin gjort innan. Jag kan inte i ord beskriva hur synd jag tycker om er, och hur ofattbart detta är för mig att förstå. Hur ofattbart det måste vara för er att förstå. Jag tänker på er nu. Det som mest kan liknas vid en jävligt dålig mardröm är er verklighet.

Och det är åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad har hänt??

2011-03-02 @ 20:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0