Sommarlovsjobb.

Inatt börjar det. Nio veckors sommarlovsjobb. Jag ska, precis som förra året, jobba natt på ett äldreboende här i stan. Ska bli jättekul att komma tillbaka! Börjar som sagt inatt, så jag ska snart gå och lägga mig en stund och sova lite så jag orkar vara uppe hela natten :) Just nu regnar det också, så jag hoppas att det hinner gå över, annars blir det inte kul att cykla fem kilometer enkel resa.. :)

Helgen som gick spenderade vi i Fröseke, hemma hos hans föräldrar. Han bror och sambo var också där med H och lille nyfödde O. Haft en supermysig helg, lugn och fin, trots barnskrik och hundskall :P

Nu ska jag försöka att städa upp i hallen, det ser ut som ett bombnedslag där! Haha!

Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0