.

Jag har precis gjort mig en stor form kålpudding. Efter maten väntar raggmunkar på att bli gjorda.
Min pojkvän har magsjukan. Stackarn!
Och nu till the grej of the day. Hitta en kul och en tråkig sak i förföregående mening (alltså; min pojkvän har magsjukan).

Det tråkiga: Att min pojkvän har magsjukan.
Det roliga: Att jag har en pojkvän! :)

En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!En pojkvän!

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0