Ny kurs

Idag startade nya kursen. Men den har ett så långt och ganska tråkigt namn att jag inte kommer ihåg det. Något om etik och teori och modeller. Vi får väl se. Det känns som en liten (läs ganska. Nej förresten, läs AS-) dryg kurs, som säkert är jättenyttig, fast vi inte kommer fatta det förrens efteråt, men just nu vill jag bara ha sommarlov. Jag vill vara ledig litegrann, och jag vill jobba och tjäna pengar. Jag vill vara med honom och jag vill resa. Så det så. Men vi tar en vecka i taget, och vips så kommer det vara sommar.

Nu ska jag äta en smörgås från Öland och dricka kaffe från Gevalia, sen ska jag till gymmet och träna bort det igen :)

PS! Våren är underbar här på östkusten! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0