Waubabeipaj

Waubabeipaj måste läsas ut på bredast ölänska för att man ska förstå vad det är jag ska bjuda mannen på ikväll. Men eftersom jag är på så bra humör idag och eftersom allt hittills har gått enligt planerna så kan jag avslöja att waubabeipaj är rabarberpaj! Jag har till och med lyckats att göra vaniljssås helt from stratch idag, utan att det smakar något annat än vaniljsås!

Så nu har jag dukat fram finporslinet (Berså-tallrikarna såklart) och väntar på att mannen ska komma. Waubabeipajen står i ugnen och är klar om cirkus 20 min :) Hoppas nu bara att den smakar minst lika bra som vaniljsåsen. Jag lovar att bilder kommer!

Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: CAROLINE

Tack så jättemycket för din kommentar:) Kram!

2011-05-06 @ 09:59:55
URL: http://ingetkonstigtalls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0