Björnen sover..

Eller ja. Inte björnen kanske. Men gubben. Fast han är ganska skäggig nu, så han ser lite utom en björn, men vi säger inget till honom :) Hur som helst.
Annars rullar det på som vanligt. Tredje praktikperoiden har dragit igång, och de närmsta fem veckorna hittar ni mig på psyk. Har gjort två dagar hittills och trivs än så länge bra! Känns som om detta är den praktikplats jag kommer lära mig mest nya saker på. Så det ska bli väldigt roligt! Vad kan jag mer berätta? Vet inte riktigt det, jag har det bra och så, så det är väl inget direkt jag känner att av måste uppdatera er på just nu. Det händer för tillfället inte mycket roliga saker. Haha!
Nu vaknade björnen.. Nu ska jag ta med honom till gymmet!
Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0