Fyra veckor

Om ungefär en timme tar jag mitt pick och pack och beger mig mot den sista praktiken den här perioden. Hujedamig, vad fort det gått! Det känns som om det var igår jag började. Men nu har mer än halva praktiken gått och om en vecka skriver jag monstertentan utan dess like... NKSE-tentan. Nästa veckan kommer jag hittas med näsan i föreläsningsantckningar och böcker. Plugga, plugga, plugga...! Även om det handlar om typ 8 veckor till av studier, känns det som om det aldrig kommer ta slut. Att jag aldrig kommer sluta plugga. Och på sätt och vis skämmer det mig, även om det ska bli så skönt att slippa läsa varje vaken timme. Men samtidigt är det ju det jag kan. Plugga. Det är ju det jag gjort hela mitt liv. Men, visst kommer det att bli bra. Det är klart.

I eftermiddag kommer hans föräldrar hit och firar påsk med oss. V åker över till Öland imorgon och firar påsk med Äggröran. Om ni inte varit på Äggröran tidigare, ÅK! Det är hur mysigt som helst! Alla borde besöka Äggröran! Jag har varit med och anordnat festivalen de först två åren den fanns, och alla år (nu inne på fjärde året om jag räknat rätt) har jag varit med som påskhare! Det ska jag så klart vara i år igen! :)
Nehe, nu måste jag ta och göra mig iordning inför sista praktiken. Jag måste ha sallad till lasangen och jag måste få på mig ansiktet.
Tackochhejförmig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0