Och så kom dagen..

.. När jag skulle gå och bli sjuk. En hel vecka har jag varit hemma från jobbet. (eller ja, jag har varit hemma 4 dagar från jobbet, resten hade jag sån himla tur att jag redan var ledig). Fick gå hem i tisdags med ont i halsen och feber. Det är inte varje dag man blir hemskickad av chefen.. :) sedan dess har jag legat pall hemma med hosta och feber. Har som mest orkat flytta mig mellan soffan och sängen. Och då ska tilläggas att vi bor i en etta på 48 kvm, där vardagsrum och sovrum är i samma rum och det är åtta steg mellan säng och soffa. (jag var precis tvungen att räkna efter ;)).

Idag är första dagen som jag är "frisk", har fortfarande kvar lite hosta och jag blir ett slut av att bara gå upp och ner fyra trappor till tvättstugan. Men jag är på bättringsvägen!

Fast, jag tycker ändå att jag kanske inte ska klaga. Jag är ju trots allt inte sjuk överdrivet mycket. Sista jag var sjuk var i mars, så jag är ju väldigt förskonad! Men då låg jag också hemma och tyckte synd om mig själv..:)

Nu ska jag ta och fixa med tvätten och sedan blir det resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0