Flytt.

Nu var det gjort. Vi hade tänkt att vänta lite, för planen fanns där. Tanken från början var att jag skulle säga upp lägenheten i slutet av januari, och att vi skulle leta annat. Men planerna ändrades en torsdags kväll för en vecka sen. Så förra veckan, fredag och lördag ägnades åt att flytta mina grejer. Idag flyttstädades det. Och nu är jag här. Med adress och hela köret. Nu är jag här. Hos Honom :)

Men vad svårt det är. Att flytta från sammanlagt 110 kvm till ungefär 48 kvm. Hur ska vi få plats? Vad ska vi ha uppe? Dina saker - mina saker. Men, visst, vem sa att det skulle bli enkelt, när man flyttar till något mindre. Det är ju väldigt mysigt att bo här, även om vi ibland har lite olika ideér :) Men det kommer bli bra, det är jag övertygad om! :)

Nu ska jag leta mallar till väggklockor. MIn mall blev nog slängd i flytten.


Kommentarer
Postat av: Anette

Hej där! Tack för ditt svar. Det är många som verkar ha fått en sådandär fuling i påsen. JAg letade och trodde själv att det kunde vara en klippräka, men vad tror du? Är det säkert den du fått tips om? http://arnoldzwicky.wordpress.com/2011/11/11/rock-shrimp/

2012-01-17 @ 08:19:19
URL: http://bagger.blogg.se/
Postat av: Anette

Å, grattis till samboskapet förresten. JA det är verkligen mycket som ska fasas av mot vartannat...men med tiden så :)



Jag trodde också på den räkan du visade men när jag gjorde en större bildsökning såg jag att den är kraftigt randad - dessutom har den lite för kraftiga piggar på huvudet. Kan det vara olika sorter i olika påsar kanske? Det vore liksom roligt att intervjua någon "räkexpert"...lite skoj tycker jag detta är



Ha en bra dag

2012-01-21 @ 09:30:08
URL: http://bagger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0