Fantastiska söndag

VIlken kalasdag det varit idag. Fick sova sådär lagom längre, iväg och jobba en snabbis, hem och tvätta och träffa en kompis jag inte sett på alldeles för länge och dra hem min första Traderavinst! En fin liten Berså-skål kommer snart hem till mig och gör mig lycklig! Hurra! :)

Imorgon är det dagpass på praktiken (som förövrigt kan vara en av de bästa praktikerna någonsin!). Ska bli superbra! Men det innebär nog att jag behöver krypa till korgs nu.

Får väl försöka skriva något längre nästa gång, men det är mycket på gång samtidigt nu. Praktik, tentor och seminarier. Vaddå privatliv? :P  


Snart får vi tillökning i familjen Berså! :)


Kommentarer
Postat av: Maria - Bloggdesign & Foto

Superfint porslin!

2012-03-26 @ 18:17:31
URL: http://photographybyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0