Ibland kommer man inte på en bra rubrik..

.. men det blir säkert bra ändå.

Sista praktiken har börjat. Jisses. nu är det snart slut. Inga fler föreläsningar, några seminarier och 6 veckors praktik, sen tycker de att jag är färdig och jag ska ut i det verkliga livet. För en vecka sen var jag livrädd och skräckslagen. Nu är jag lite mindre rädd. Jag har nämnligen fått turen att göra min sista praktik på samma ställe som jag ska jobba i sommar, så jag kommer nog komma in i arbetet innan det är dags att stå på egna ben. Hoppas jag.. :)

Förra veckan fick vi hem Linas matkasse, en julklapp av mamma. Supergod mat och lätta recept att följa! (Synd bara att det är lite dyrt för en student...) Lite extra roligt är ju att
Matilda Salmén (vars blogg jag följer dagligen) har illustrerat just för Linas matkasse. Här är Linus!



Idag lagade vi den sista rätten ur matkassen. Supergott och enkelt att göra!
Perfekt bjudmat när man blir många!




Nu sitter vi uppkrypna i soffan och tittar på någon halvbra westernfilm. Men P säger att jag måste lära mig att se de. Hmm, vi får väl se.. :)





Ha en trevlig fredag kväll och helg allesammans!


Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

Nej men åh! Jag skulle precis skriva en kommentar till Bersåinlägget över detta (jättefina), och så ser jag ett välbekant Linus-fejs här! Haha, vad kul! Och vad roligt att du gillar kassen! Kram!

Svar: Ja, dt var extra roligt. Satt och pekade till mannen, " kolla, den har Matilda gjoooort!" :)
Hanna

2012-06-30 @ 11:02:14
URL: http://matildasalmen.com
Postat av: Matilda Barnboksillustratör igen

:-))

2012-07-20 @ 13:11:20
URL: http://matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0