Lördag

Jag kan säkerligen göra en 100punktslista på vad jag tycker är roligare att göra en lördag än att plugga. Men likväl är det det jag sysslat med hela (läs:nja, nästan hela) dagen. 1000 sidor sjukdomar och omvårdnad, och vad som känns som nästan lika många egna anteckningar ska jag plöja igenom och helst kunna ganska skapligt den 13 april. Och dt är inte så jäkla länge kvar tills dess. Så det är bara att läsa tills ögonen blöder. Men jag försöker glädja mig med att det snart är slut och då ska jag ritualbränna i alla fall en bok..! ;)
Nu tänker jag faktiskt ta resten av kvällen ledig, P och jag åker över till mamsen och dricker vin i trevligt sällskap.
Ha en bra lördag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh jag känner likadant!!

Hoppas du och mannen och familjen har det bra!

Hoppas vi kan ses när allt lugnar ner sig i skolan :)

Kramar från Växjö

2012-03-19 @ 18:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0