En evig evighet senare

 
... Kikade precis in hos en av mina favoritbloftare för att se om hon uppdaterat på länge. Samtidigt som jag skriver till henne att jag saknar hennes inlägg, inser jag att det är ungefär hundra år sedan jag själv skrev. Så några rader får jag nog ta och plita ner. Mycket har hänt i mitt liv sedan sist. Jag har gått ut skolan och blivit färdig sjuksköterska, jobbat som detta i ett år (och 1 dag om man ska vara exakt), på en avdelning där jag trivs fantastiskt bra! Jag har förlovat mig och flyttat till en större lägenhet med min kärlek. Vi har varit ute och rest, besök både Mallorca och London, vi planerar redan för nästa resa, även om vi nyss kom hem. Jag har funnit nya vänner och jag har förlorat min älskade mormor. Jag har haft bra dagar och dåliga dagar, tack och lov fler av de förstnämnda. 
 
Jag lovar att försöka bli bättre på att skriva några rader här, men vem vet... Det kanske går ett år till nästa inlägg igen? Isåfall, håll till godo!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0